צרו קשר לקבלת הצעה מיוחדת להנגשת אתרי תדמית וסחר

הנגשת מסמכים – כיצד עושים את זה?

הנגשת מסמכים נעשית כתנאי להעלאתם לרשת (לאתר הלקוח או לאתרים רשמיים כמו אתר הבורסה או אתר הרשות לניירות ערך) באופן שבו אנשים עם מוגבלות, ובעיקר מי שסובל מעיוורון או לקות בראייה, יוכלו "לקרוא" אותם באמצעות תוכנות קוראות מסך שמשמיעות להם את הטקסט.

ההנגשה עצמה איננה קשורה להשמעת הטקסט אלא לסידורו ועריכתו, ברמת התוכנה שמאחורי התוכן הכתוב, כך שהשמעתו תתאפשר באופן רציף, קוהרנטי, מלא ומדויק ככל האפשר.

אנו עוברים על כל מסמך שמתקבל להנגשה מראשיתו ועד סופו, תוך שימוש במערכות אוטומציה והשלמות של הנגשה ידנית, כולל בקרת איכות קפדנית, ומוודאים שרצף המסמך תקין מבחינת היררכיית כותרות וגוף הטקסט שביניהן, שטבלאות ורשימות מוגדרות כנדרש, שתמונות ודיאגרמות מיושרות לטקסט וכוללות תיאור חלופי הולם וכיו"ב.

"שמיעתו" של טקסט, במיוחד במסמכים רשמיים מורכבים כמו דוחות כספיים או מכרזים, היא משימה מאתגרת ביותר, אולם באמצעות ההנגשה אנו לפחות מוודאים שהשמעת הטקסט על-ידי התוכנה קוראת המסך תיעשה באופן הקרוב ביותר האפשרי לאופן שבו קורא סטנדרטי מזהה אותו באמצעות העין.

שיטת העבודה שלנו מתוכננת מראש למזעור ה"מטרד" שהעברת המסמך להנגשה גורמת ללקוח במציאות של לוח זמנים צפוף ופרסומים הרי גורל לחברה. אנו זמינים 24/7, 365 ימים בשנה (ורבים מלקוחותינו יעידו שמדובר במצג אמיתי, שאנו גאים לעמוד מאחוריו באופן מלא!), ובמקרים שיש צורך להנגיש מסמך "מעכשיו לעכשיו", אנו עושים זאת ללא סייג.

היכן שמדובר בפרסומים רשמיים כמו מכרזים או הודעות שונות לציבור, אנו מקבלים את נוסח המסמך הסופי בפורמט וורד, מנגישים אותו במהירות (לא יותר מיום או יומיים גם למסמכים בני מאות עמודים) ומחזירים ללקוח עותק וורד מונגש וגרסה מומרת שלו ל- PDF, מוכנה להעלאה לרשת.

היכן שמדובר בפרסומים עונתיים/מחזוריים, כמו דוחות כספיים של חברות ציבוריות, אנו עורכים לעיתים מספר סבבים של הנגשה: מנגישים את הפורמט הבסיסי של המסמך מראש וחוזרים ומנגישים את המסמך הסופי עם כל השינויים והעדכונים שנעשו בו, ערב הפרסום. גם כאן אנו מקבלים קבצי וורד מקוריים של המסמכים השונים, מנגישים אותם ומחזירים ללקוח קובץ וורד מונגש וגרסה מומרת שלו ל- PDF, מוכנה להעלאה לרשת.

אנו עובדים בצמידות ובשת"פ הדדי מלא עם בעלי התפקידים האחראיים לפרסום הדוחות אצל הלקוחות – יועצים משפטיים, סמנכ"לי כספים וחשבים, ומסייעים להם לצלוח את חובת ההנגשה מבלי שהדבר יפגע בשטף הכנתם בתוך החברה פנימה.

אנו מודעים למועדי הפרסום הקפדניים של דוחות כספיים ודואגים להחזיר ללקוח גרסה סופית מונגשת במועד, ללא יוצא מן הכלל. יתרה מזו, אנו מלווים את הלקוח ממש עד רגע הפרסום, כולל בדיקות חוזרות של המסמכים במקרה של שינויים של הרגע האחרון. אנו מודעים מראש לרמת המחויבות והשירותיות שהדבר מטיל עלינו ועומדים בכך בגאווה.

שיתוף פוסט:
לוגו אתר תפריט