קיבלנו שיחה מקוסמטיקאית שפנתה אלינו בעקבות שיחה עם המפתח שבנה ומתחזק לה את האתר. כמו תמיד, לפני שקפצנו אל המים העמוקים והתחלנו להסביר על התהליך, שאלתי אותה בחיוך: "אולי בכלל מגיע לך פטור?". אם כבר עיינתם בסיפורים קודמים שלנו, ייתכן שראיתם שמדובר בדפוס אצלנו. אנחנו לא ממהרים לתת שירות שלא לצורך.
היא כמובן לא סירבה 😊
כדי לבדוק את זכאותה לפטור, שאלנו 2 שאלות חשובות
האם העסק שלך קיים מעל 3 שנים? – היא ענתה שכן.
האם ההכנסות בכל אחת משלוש השנים האחרונות היו מתחת ל-100,000 ש"ח? – הלקוחה ענתה בחיוב גם על השאלה הזאת.
מדהים! היא עמדה בתנאים, ואנחנו הודענו לה בששון ובשמחה שהיא פטורה מהנגשת האתר, ושכל מה שנדרש ממנה הוא לבקש מהמפתח להוסיף הצהרת נגישות המציינת כי היא פטורה עקב נטל כלכלי.
היא שמחה מאוד, הודתה על ההגינות, ואנחנו שמחנו שעשינו את שלנו.
אבל כאן הגיעה הפתעה…
כמה ימים לאחר השיחה, הקוסמטיקאית פנתה לרואה החשבון שלה כדי לקבל אישור רשמי על ההכנסות בשלוש השנים האחרונות. כשהוא בדק את הנתונים, הוא הודיע לה שהשנה האחרונה הייתה מצוינת, וההכנסות שלה חצו את ה-100,000 ש"ח.
היא זכרה את השיחה שלנו, ומיד היא יצרה איתנו קשר בעדכון: "כנראה שאני לא פטורה… מה עכשיו?"
הבנו שהיא בכל זאת מחויבת בהנגשת האתר, בסופו של דבר חוק זה חוק. קודם כל הרגענו אותה שהכל בר-טיפול ושניתן לגשת אל העבודה במהירות וביעילות.
והסברנו לה את כל השלבים של התהליך – בפשטות, ביעילות, וללא לחץ. קיבלנו גישה אל האתר ופעלנו באופן מהיר וזריז כך שהיא תעמוד בכל הוראות החוק.
מה למדנו מהסיפור?
קודם כל חשוב לבדוק את הפטור מראש – זה יכול לחסוך זמן וכסף ללקוח/ה.
אבל יותר מזה, לפעמים המציאות מפתיעה. היא דינמית מאוד. לכן חשוב להיות עם האצבע על הדופק. לצד זאת, אל תמהרו לחשוב שהשמיים נפלו, תמיד יהיה פתרון מסודר ומקצועי.
ואנחנו קיבלנו חיזוק נוסף שהראה לנו שכאשר נותנים שירות בגישה הוגנת, הלקוחות מעריכים את זה וחוזרים. היא זכרה שלא מיהרנו לתת שירות שלא לצורך. נכון שזו הדרך לנהוג, הדרך הישרה, אך תמיד מחמיא לקבל חיזוקים שכאלו.
משלב הבירור ועד להנגשה בפועל, עם שקיפות והוגנות לאורך כל הדרך, נשמח לתת גם לכם שירות. 😊