תנאים כלליים

  1. עצם ביצוע התשלום מהווה הסכמה לתנאי הסכם זה.
  2. שינויים מהותיים באתר. עד ל סיום העבודה הלקוח מתבקש להימנע מלבצע שינוי מהותי בתוכן, בעיצוב ובמבנה האתר (שינויי תמונות/סרטונים/קולקציה באתר לא ייחשבו לשינויים מהותיים). במידה ויעשו שינויים מהותיים כאמור ללא ידיעת הספק, הספק יהיה רשאי להפסיק לאלתר את ביצוע ההנגשה של האתר בכללותו או בקשר לשינויים שבוצעו, ובכל מקרה הספק לא יהיה אחראי להנגשת שינויים אלו.
  3. גיבוי. הלקוח מתחייב לגבות את האתר טרם תחילת העבודה.
  4. גישה מרחוק. לצורך הנגשת האתר תידרש לספק גישה מרחוק לאתר. הלקוח מאשר לספק להתחבר מרחוק לאתר ומתחייב כי יאפשר גישה מרחוק כאמור בהתאם להוראותי הספק, כתנאי לביצוע העבודה. הספק מתחייב להישמע ולפעול בהתאם להנחיות אבטחת המידע הנדרשות ע"י הלקוח ועל פי דין.
  5. סייגים בהיקף ותוכן השירות:
    1. 5. אזורים מוגנים. ככל שישנם אזורים באתר שהגישה אליהם מוגבלת בסיסמא או בכל דרך אחרת לקהלים ספציפיים (לקוחות ו/או חברי מועדון וכיו"ב), על הלקוח לאפשר לספק גישה לאזורים אלו כתנאי להנגשתם. ככל שלא תתאפשר גישה לאזורים עם גישה מוגבלת כאמור מיד עם תחילת העבודה, הלקוח מאשר שאזורים אלו לא יונגשו עד למתן הגישה הדרושה לספק.
    2. 5. הנגשת האתר תתבצע על-פי מיטב הבנתנו והיכרותנו עם עולם הנגישות של אתרי אינטרנט ומתוך התאמה, ככל הניתן, לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח-1998 והתקנות שהותקנו לפיו בנוגע לנגישות באינטרנט והתקן הישראלי אליו הן מפנות, ואנו מצהירים ומאשרים שהשירות יבוצע במקצועיות ושיש לנו את הכלים והידע הנדרש לביצוע השירות, לרבות היכרות עם תקן הישראלי מס' 5568 והסטנדרט העולמי של ה- W3C בהתאם ל- WCAG 2.0. יחד עם זאת, הלקוח מבין ומאשר שיש סעיפים בתקן WCAG 2.0 שלא ניתנים ליישום באופן טכני או ניתנים ליישום טכני חלקי. סעיפים לדוגמה: 1.1.1, 1.3.1, 2.5.2, 5.1.1, 5.1.2. כמו-כן, הלקוח מבין ומאשר כי בשל טבעו של המרחב האינטרנטי, לא ניתן להבטיח נגישות 100% באתר בכל רגע נתון והספק אינו מתחייב לכך. כמו-כן, מובהר כי הנגשה של אתרי אינטרנט היא עניין סובייקטיבי ולא ניתן לבצע הנגשה שתהיה מקובלת וישימה באופן מלא לכל אדם ו/או תקיף באופן מלא כל סוג של מוגבלות.
    3. 5. נראות האתר:
      1. 5.3. לא יתבצעו תיקוני נגישות המשפיעים על נראות האתר ללא אישור הלקוח.
      2. 5.3. במקרה ותיקון ליקויי הנגישות ישפיע על נראות האתר, יהיה על הלקוח לתקן את ליקויי הנגישות או/ו את נראות האתר.
      3. 5.3. אלמנטים עם אנימציות קבועות (לדוגמא: קבצי GIF, פלאש, קנווס וכדומה) מונגשים על ידי אפשרות הקפאת האנימציה, תוך הוספת כפתור רלוונטי על אלמנט האנימציה.
      4. 5.3. שינויי צבעי האתר יתבצעו מתוך תפריט הנגישות שיוטמע באתר ולא יבוצעו שינויי צבעים בקוד האתר או על ידי עריכת תמונות מחדש. הלקוח מבין שהפעלת הפונקציה של ניגודיות צבעים מתוך תפריט הנגישות היא אוטומטית ועלולה לגרום להצגה לא תקינה ו/או חלקית של תוכן האתר עקב האופן בו בנוי האתר והגדרותיו. באחריות הלקוח לבצע בדיקה של תקינות פעולת הניגודיות וכן את כל השינויים והתיקונים הנדרשים באתר לצורך פעולה תקינה של פונקציית הניגודיות.
      5. 5.3. אם סדר הניווט אינו תואם לסדר הנדרש ברמת הקוד לצורך הבנת התוכן, הלקוח מתחייב לבצע תיקונים אלו בעצמו.
    4. 5. טבלאות. הלקוח מאשר כי הוסבר לו שהנגשת אתר או רכיב הבנוי או המבוסס על טבלאות עלולה שלא לעמוד בתקני ההנגשה מבלי לבצע בהם תיקונים ו/או התאמות על ידי הלקוח.
    5. 5. התאמות בקוד האתר. הלקוח מאשר שיתכן ולצורך הנגשת האתר יידרש הלקוח לבצע התאמות בקוד האתר. יודגש כי השירות שמעניק הספק אינו כולל התאמות ושינויים בקוד המקור של האתר.
    6. 5. הספק מתחייב ליידע את הלקוח בכתב / מייל בהקדם האפשרי בגין כל מקרה שנוצר מצב בו הנגשת אלמנט מסוים תדרוש הגדרה בקוד האתר (ולא באמצעות הרכיב) באופן שיתבטא בנראות ובפונקציונאליות באתר עצמו ולפעול בהתאם לדרישת הלקוח. על כן, הספק אינו מתחייב שהנגשת אלמנט כזה או אחר הדורש התאמה ו/או שינוי של קוד האתר כאמור תעמוד במלואה בתקני ההנגשה, אף אם מבחינת תצוגה תהיה נגישה.
    7. 5. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, השירות אינו כולל תיקון ליקויי מערכת כלשהם של האתר שאינם נובעים כתוצאה משירותי הספק.
    8. 5. תוכן צד ג': בשירות והמחיר אינם כוללים טיפול ו/או נגיעה ברכיבים/תוכן/קודים של צד שלישי או המיובאים דרך צד שלישי המופיע ו/או המשולב באתר (לדוגמא: רכיבי סליקה, הצגת תגובות מפייסבוק, סרטוני יוטיוב וכד'), ולמען הסר ספק אין כל התחייבות מצד הספק להנגשת רכיבים/תוכן/קודים של צד שלישי או המיובאים דרך צד שלישי כאמור.
    9. 5. מבלי לגרוע מהאמור תחת כותרת 'מועד אספקה' בהצעה זו לעיל, הספק אינו מתחייב ל- 100% נגישות של האתר בכל זמן נתון.
    10. 5. לא תתבצע הנגשת של רכיבים או תגיות כדלקמן: הנגשת רכיבים שיש בהם התמצאות על גבי המרחב (כגון מפות), מערכות, drag and drop,Canvas, FRAMESET ו- IFARME מכל סוג בין אם הפנייה היא ממקור מתוך האתר, ובין אם ממקור שמחוץ (SUBDOMAIN נחשב כדומיין זר).
    11. 5. קריאות דינמיות. אף שרכיב הספק יודע להתמודד עם קריאות דינמיות, הלקוח מאשר שידוע לו כי תתכן האטה מסוימת בתגובה של יישום הנגישות בקריאות דינמיות אלו.
    12. 5. תתכן התנגשות קוד האתר עם קוד הנגישות – הלקוח מאשר כי מקרה מסוג זה יבחן לגופו ויתכן שהלקוח יתבקש לתקנו. ביצוע תיקונים כאמור על ידי הספק יהיו כפופים לתשלום נוסף.
    13. 5. קיים מגוון של אמצעי עזר, מערכות הפעלה ודפדפנים המשמשים אנשים עם מוגבלויות בגלישה באתרים, לרבות גרסאות ותתי-גרסאות שלהם. הלקוח מסכים ומאשר כי אין באפשרות הספק להתאים את האתר באמצעות רכיב הספק לכלל הסוגים, הגרסאות והיישומים הקיימים.
    14. 5. זמינות קוד הרכיב. שרתי הספק מטופלים על ידי חברה חיצונית אשר מתחייבת לזמינות השרת ב- 99% מהזמן. הספק לא יהיה אחראי לכל טענה בנוגע לנגישות / אי-נגישות האתר כתוצאה מאי זמינות השרת או תקלה שאירעה בו.
    15. 5. הצהרת נגישות. ברכיב הספק מותקנת הצהרת נגישות ביחס לאתר הווירטואלי בלבד. על-מנת לעמוד בדרישות החוק בדבר הפומביות של הסדרי הנגישות בעסק עצמו (ככל שמדובר בעסק פיזי ולא רק וירטואלי), על הלקוח לפרסם אצלו באתר את הסדרי נגישות הפיזיים כפי שהם קיימים אצלו בעסק, וזאת במתכונת של מאמר באתר. מובהר בזאת, כי הספק אינו אחראי לפרסום הסדרי הנגישות כאמור והספק ממליץ ללקוח לפנות למורשה נגישות שירות בכל הנוגע להסדרי הנגישות הפיזיים הנדרשים בעסק עפ"י החוק. יודגש כי הפורמט/טמפלייט שהספק שולח ללקוח ביחס להסדרי הנגישות הפיזיים והפרטים הנוספים הנדרשים לפרסום עפ"י חוק בהצהרת הנגישות מעבר למה שנוגע לאתר הווירטואלי, מהווה דוגמה בלבד ואינו מהווה תחליף לצורך להתייעץ עם מורשה נגישות שירות בכל הנוגע להסדרי הנגישות הפיזיים באתר וחובת הפרסום שלהם ולא יהא בו כדי להטיל אחריות כלשהי על הספק ביחס לפרסום הסדרי הנגישות באתר הלקוח (מלבד הצהרת הנגישות שברכיב הספק).
  6. מועדי ביצוע:
    1. 6. מועדי הביצוע האמורים בטופס הזמנה זה על ידי הספק כפופים ותלויים בשיתוף פעולה מלא מצד הלקוח.
    2. 6. הלקוח יאשר או יעביר הערות על כל מסמך או פעולה שתישלח לאישורו תוך עד 5 ימי עבודה ממועד הפניה של הספק ללקוח.
    3. 6. לבקשת הספק, ולצורך ביצוע העבודה, באחריות הלקוח לבצע תיקונים והתאמות של תוכן מכל סוג, לרבות מדיה ותוכן המצוי בקבצים, וכן של קוד האתר (לרבות כמפורט ו/או כנדרש בסעיף 4 לעיל), תוך 30 ימים ממועד בקשת הספק. ככל שהלקוח לא ביצע תיקונים כאמור לבקשת הספק בתוך פרק הזמן המצוין לעיל, יתכנו עיכובים במועדי השלמת השירותים ע"י הספק.
  7. חבילת השירות
    כחלק מהזמנה זו ומותנה בתשלום שנתי מראש, יסופק ללקוח שירותי עדכונים ושדרוגים במסלול "הנגשה שנתית" שנבחר על ידי הלקוח ומפורטים בתחילת הזמנת עבודה זו. להלן פירוט החבילה והתנאים הנלווים אליהם:
    1. 7. חבילת עדכונים ושדרוגים:
      1. 7.1 עדכון רכיב הספק.
      2. 7.1 טיפול בתקלות בהנגשת האתר שמקורן ברכיב הספק (לא כולל תוכן האתר). מובהר כי שירות זה אינו כולל טיפול בתקלות שמקורן בקוד, מבנה, הגדרות או תוכן אתר הלקוח עצמו ושאינן קשורות לספק או לנגישות.
      3. 7.1 טיפול בתקלות באתר הנגרמות עקב פעילות הספק.
      4. 7.1 שחזור במקרי חירום של נגישות האתר – גיבוי קבצי הנגישות של האתר והעמדתם לשימוש הלקוח במקרה של תקלה באתר וצורך של הלקוח לבצע שחזור של האתר.
      5. 7.1 טיפול בפערי הנגישות בתוכן:
        1. 7.1.5. על הלקוח לעדכן את החברה במקרה של שינויים מהותיים/רבים באתר. כחלק מהשירות, החברה תיישם ניתור של תכני האתר, אולם אין בכך כדי לגרוע מחובת הלקוח ליידע את החברה באופן מידי על שינויים מהותיים/רבים באתר.
        2. 7.1.5. טיפול בפערי הנגישות יכלול את הנושאים הבאים:
          1. 7.1.5.2. טיפול בקישורים
          2. 7.1.5.2. טיפול בכפתורים
          3. 7.1.5.2. טיפול בתמונות חשובות המכילות טקסט (עד 7 מילים, לא כולל התאמת תמונות לניגודיות צבעים)
          4. 7.1.5.2. טיפול בשדות קלט
          5. 7.1.5.2. טיפול בכותרות ריקות
          6. 7.1.5.2. טיפול במבנה טבלאות פשוטות
          7. 7.1.5.2. טיפול בנושא שבירת שורה בטקסט
          8. 7.1.5.2. טקסטים שנראים ככותרות
      6. 7.1 הכוונה וסיוע מול איומי תביעה – השירות כולל מתן מענה ותמיכה ראשוניים (אין מדובר בייעוץ משפטי) במקרה של תביעה או איום בתביעה בעניין הסדרי הנגישות באתר, במטרה לעזור ללקוח להתמודד עם התביעה.
      7. 7.1 שירות קדם-משפטי זה ניתן ונכלל בחבילה כשירות אקסטרה ללקוח, והספק אינו מתחייב לתוצאה כלשהי בנוגע אליו.
      8. 7.1 ניטור ובקרה של מערכת FAST לפי תנאי השימוש המפורטים בכתובת הבאה: https://system.user-a.co.il/regulations
      9. 7.1. השירות במסגרת חבילה זו לא יכלול שינויים מבניים באתר או בקוד מקור האתר ויבוצע בכפוף להיותו בר ביצוע. בכל מקרה בו שינויים מבניים כאמור באתר או בקוד המקור יפגעו בנגישות האתר, הספק לא יישא באחריות כלשהי לכך, והתיקון הנדרש יבוצע ע"י הספק במסגרת התחזוקה השוטפת.
      10. 7.1. השירות במסגרת חבילה זו יכלול הנגשה של תוספות חדשות לאתר או עדכוני גרסה של האתר הקיים ובתנאי שגודל האתר יישאר דומה.
    2. 7. חבילת הנגשת קבצים. הנגשת קבצים מסוג word, pdf, ו-excel ו/או סרטונים אינה כלולה בהצעה זו ותיעשה לפי הצעת מחיר נפרדת בתעריף שעתי או תעריף לעמוד או תעריף למס' רשומות וכיו"ב, והכל כאמור בהצעת המחיר הנפרדת.
    3. 7. על אף האמור בסעיף זה, מובהר כי שירותי הספק במסגרת חבילות השירות השונות יינתנו אך ורק בקשר לחלקים באתר הלקוח שהונגשו על ידי הספק וכל עוד הוא מונגש על ידו באותו מועד. מודגש כי לא יינתן כל שירות ביחס להנגשות שנעשו ו/או חלקים שהונגשו על ידי צד ג' או שלא באמצעות הספק.
  8. הנגשה שפות:
    1. 8. הצעת המחיר כוללת הנגשה ב- 3 שפות מתוך 4 השפות הבאות, בהתאם לבחירת הלקוח: עברית, אנגלית, רוסית או ערבית.
    2. 8. הנגשה של גרסת אתר בשפה רביעית ומעלה תהיה בתשלום חד-פעמי נוסף בסך 99 ₪ + מע"מ לכל שפה נוספת – אלא אם סוכם אחרת.
    3. 8. אתר אינטרנט בשפה שאינה נמנית על 4 שפות הבסיס, כמפורט בסעיף 22.1 לעיל, תהיה בעלות חד-פעמית נוספת של 99 ₪, אלא אם סוכם אחרת (לדוגמא הנגשת אתר שקיים רק בשפה הסינית או הספרדית, תעלה 699 ₪ לשנה הראשונה ו- 600 ₪ לכל שנה נוספת).
    4. 8. כל פעולת הנגשה שכרוכה בתרגום לשפה זרה (כגון מתן תיאורים אלטרנטיביים לתמונות או כפתורים וכיו"ב) תיעשה באמצעות תוכנות תרגום, והחברה לא תהיה אחראית לאיכות התרגום או למידע שהוזן באמצעותו לאתר כחלק מההנגשה. החברה לא תהיה אחראית לנזק כלשהו שייגרם ללקוח כתוצאה מהתרגום והלקוח מוותר על כל טענה בעניין זה כלפי החברה.
    5. 8. במקרה שהלקוח הסיר גרסה של האתר בשפה כלשהי ולאחר מכן החזיר אותה, ללא מתן הודעה מראש לחברה, החברה לא תהיה אחראית לנגישות הגרסה האמורה של האתר. גם סעיף זה מתייתר לאור העובדה שהתשלום הוא חד-פעמי.
    6. 8. למען הסר ספק, ההנגשה של גרסת האתר בכל שפה זרה כאמור תתבצע כנדרש בחוק ובהתאם לתקן הישראלי 5568, המבוסס על התקן העולמי WCAG 2.0 ברמה AA.
  9. קניין רוחני, זכויות ומידע:
    1. 9. רכיב הספק הינו ויישאר בבעלותו הבלעדית בלבד. אין באמור בהסכם זה בכדי להעניק ללקוח ו/או לכל צד ג' כלשהו כל זכות קניינית או אחרת כלשהי ב- ANDI UA, למעט הזכות לתפעול האתר באמצעות ובהתאם לרישיון המפורט בהמשך, וזאת אך ורק באופן שיותקן על ידי הספק ובכפוף לתשלום התמורה בגין התקנתו, והכל בכפוף להסכם זה.
    2. 9. למעט כאמור במפורש בסעיף זה, הלקוח מתחייב שלא לעשות כל שימוש בקוד ANDI UA (אם וככל שתהיה לו גישה אליו) ללא הסכמה מראש ובכתב של הספק, לרבות העתקתו, שילובו בקוד אחר, שינויו, ביצוע יצירה נגזרת, הנדסה הפוכה, פרסומו, וכל זאת בין בתמורה ובין ללא תמורה. הלקוח מתחייב להודיע ל-UA ללא דיחוי מרגע שהתעורר אצלו החשד כי גורם כלשהו עושה שימוש ב- ANDI UA שלא במסגרת הרישיון המוגבל הניתן ללקוח במסגרת הסכם זה.
    3. 9. מבלי לגרוע מהאמור למעלה, הספק תהיה הבעלים הבלעדי של כל אמצאה ו/או פיתוח ו/או שינוי בקשר לרכיב ANDI UA שיתגלה, יפותח, יומצא, ייווצר, בין אם הלקוח שותף להמצאתה, גילויה, יצירתה או פיתוחה ובין אם לאו, בין אם זכויות אלה יהיו ניתנות לרישום על פי דין ובין או לאו, וכן בכל הזכויות הנלוות לכך, כולל הזכות לרישום, שימוש, שינוי והפצה.
    4. 9. הספק יהיה רשאי, לאסוף מידע (ללא זיהוי אישי של גולשים) אודות ביצועי רכיב הנגישות באתר, כגון המיקום הגיאוגרפי המקורב של הגולש, גרסת מערכת ההפעלה של הגולש ומידע אחר שאינו מזהה את הגולש באופן אישי ושסופק במהלך השימוש בשירות, לרבות העדפות גולשים והתנהגות גולשים, כל זאת לצרכי בקרה על הרכיב, טיפול בתקלות, עדכונים ושיפור ביצועים.
    5. 9. רישיון שימוש מוגבל. בכפוף לתשלום מלוא התמורה כאמור בטופס הזמנה זה, מקבל הלקוח מהספק רישיון שאינו בלעדי, בלתי מוגבל בזמן, אך ניתן לביטול בכפוף להסכם זה, לעשות שימוש בגרסה הספציפית של ANDI UA שתסופק ללקוח על ידי הספק במסגרת האתר המונגש נכון למועד סיום העבודה או במסגרת חבילת עדכונים ושדרוגים. במידה והלקוח לא ישלם את מלוא התמורה או יפר את הוראות התנאים הכלליים הללו יהיה הספק רשאי, בכפוף למתן התראה של 30 יום מראש ובכתב, להפסיק את פעילות רכיב ANDI UA, לרבות בנסיבות של פירוק או הקפאת הליכים (במקרה של חברה) או פשיטת רגל (במקרה של אדם) ו/או כל הליך דומה של הלקוח/בעל האתר ורישיון השימוש המוגבל הניתן על-פי הסכם זה יפקע לאלתר.
    6. 9. תוכנות צד שלישי. ככל שישולבו בתוצרים אשר יסופקו על ידי הספק תוכנות מדף של צדדים שלישיים, הספק לא יהיה אחראי לכל תוצאה ו/או נזק הנובעים מתוכנות צדדים שלישיים אלו ו/או השימוש בהן, לרבות נזקים לחומרה.
  10. הגבלת אחריות:
    1. 10. הספק לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר ו/או עקיף, ממוני או לא ממוני, נזק לרכוש כזה או אחר הקשור באופן ישיר או עקיף בהנגשת האתר ו/או באי הנגשתו (או כל חלק ממנו) ו/או הנובע מהנגשת האתר ו/או מהתוכן שיפורסם באתר, וכן לכל נזק ישיר ו/או עקיף הקשור בתפקוד לקוי של האתר, לרבות, ומבלי לגרוע מהאמור לעיל - בעיות זמינות באתר ומחיקת תוכן. הלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור כנגד UA. ככל שעל אף האמור תוטל על ידי UA אחריות כלשהי (לפי כל דין או על ידי ערכאה שיפוטית או מעין שיפוטית), הלקוח מסכים כי הפיצוי המקסימאלי לו יהיה זכאי מ-UA הנו מחצית מסכום התמורה שישלם לה.
    2. 10. מבלי לגרוע מהאמור מעלה, הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לכל טענה ו/או תביעה נגדו בגין האתר ו/או השימוש ברכיב במסגרת האתר ו/או רמת נגישות האתר, מבנהו ותוכנו.
    3. 10. בעל האתר מאשר כי ידוע לו שהספק עשוי לנהל אתר אינטרנט העוסק בנגישות אתרי אינטרנט, לרבות פלטפורמה לתגובות, המלצות וביקורת גולשים ביחס להנגשת אתרים. הלקוח מאשר כי הוא מודע לכך שהספק אינו אחראי לתכנים שיועלו על ידי גולשי האתר, לרבות ביקורת בדבר הנגשת אתרים, והוא מוותר בזאת על כל טענה ביחס לתכנים שיועלו לאתר כאמור על ידי גולשים, לרבות בקשר לאתר של הלקוח (ככל שיועלו).
  11. עדכון הצעת המחיר. במידה ויתגלו פערים מהותיים בין המידע שנמסר לספק טרם תחילת העבודה לבין נתונים ומידע שיתגלה תוך כדי העבודה, לרבות כאמור בסעיף 4.2 בנוגע לאזורים מוגנים, הספק (UA)תהיה רשאית לעדכן את הצעת המחיר בהתאם. ללקוח תינתן האפשרות לקבל את עדכון המחיר ולהמשיך את עבודת UA או לסיים את ההתקשרות עם UA בכפוף לתשלום סכום באופן יחסי לעבודה שנעשתה מתוך סכום התמורה לפי טופס ההזמנה.
  12. קבלת העבודה על ידי הלקוח:
    1. 12. הלקוח יהיה אחראי לבדוק את ביצוע ההנגשה תוך 30 ימים מהמועד בו UA הודיעה ללקוח על סיום הנגשת האתר (להלן: "תקופת הבדק"), לרבות תקינות פעולת פונקציית הניגודיות מבחינת התצוגה הסופית של תוכן וחומרים באתר. בתום פרק זמן זה הלקוח מתחייב למסור ל-UA אישור קבלה של הנגשת האתר ותקינות פעילות האתר או לחילופין רשימה ברורה, מפורטת ומנומקת בכתב של כל אי-ההתאמות של רכיב ANDI UA, בהנגשה או תקלות באתר שהתגלו על ידי הלקוח במסגרת בדיקת האתר בקשר להנגשתו.
    2. 12. בתוך תקופת הבדק הלקוח ידווח ל- UA על כל תקלה בהנגשה הדרושה טיפול ו/או תיקון אשר באחריות UA. בתנאי שהלקוח שילם את התמורה לפי הזמנה זו במלואה לפי תנאי התשלום האמורים בה, UA תבדוק את דיווח הלקוח על תקלה כאמור תוך עד 2 ימי עסקים. אם אכן תקלה כאמור מצריכה טיפול ו/או תיקון שבאחריות UA, UA תתקן את הדרוש תיקון תוך עד 5 ימי עסקים מהיום בו דיווח הלקוח ל- UA על התקלה.
    3. 12. במידה ובמהלך תקופת הבדק לא ניתן האישור או רשימת ההערות כאמור על ידי הלקוח, ייחשב הדבר לאישור קבלת ההנגשה על ידי הלקוח לשביעות רצונו וויתור על כל טענה בקשר להנגשת האתר.
    4. 12. מובהר כי האמור לעיל לגבי תהליך בדיקת האתר כפוף להסדרת התשלום במלואו לפי תנאי התשלום האמורים בהזמנה זו ויחול לגבי עד שני סבבים משלימים של בדיקות האתר על ידי הלקוח, שיבוצעו לאחר מסירת רשימת אי-ההתאמות על ידי הלקוח וביצוע התיקונים בעקבותיה על ידי הספק. לאחר השלמת שני סבבי תיקונים, הספק לא יהיה מחויבת לבצע תיקונים נוספים בהנגשת האתר. מובהר כי הנגשת האתר תתבצע על ידי הספק לפי הבנתו ושיקול דעתו הבלעדי בלבד. הספק איננו מתחייב לבצע כל התאמה ו/או לפעול לפי כל דו"ח ו/או ייעוץ של כל צד ג', לרבות כל עריכה, תיקון, שינוי וכד' מכל סוג של קוד המקור של האתר.
    5. 12. ככל שהתשלום עבור ההזמנה לא יוסדר בהתאם לתנאי התשלום הקבועים בהצעה זו, הספק יהיה רשאי להוריד מהאתר את רכיב ANDI UA בכפוף להודעה של 3 ימי עסקים מראש בכתב (לרבות באמצעות דואר אלקטרוני). הלקוח מוותר זאת על כל טענה בקשר להורדת רכיב ANDI UA מכל אתר כאמור.
  13. אחסון רכיב האתר והטמעתו באתר הלקוח:
    1. 13. לאחר התאמת הרכיב לאתר הלקוח רכיב ANDI UA יאוחסן בשרתי הספק ואתר הלקוח יקרא ויטען את הרכיב משרתי הספק.
  14. הטמעת קוד רכיב הנגישות באתר אינטרנט של הלקוח
    1. 14. החברה תסייע להטמיע שורת קוד האחראית לטעינת רכיב נגישות באתר (תוסף נגישות של חברת UA) רק במקרה שהלקוח ביקש זאת במפורש, במטרה להבטיח נגישות לאתר בהתאם לדרישות התקנות המחייבות, כפי שפורטו בהסכם זה.
    2. 14. מעבר להטמעת שור הקוד בהתאם לבקשת הלקוח, לא תתבצע על-ידי החברה כל פעולה נוספת באתר כחלק מהעבודה כגון ביצוע תחזוקה, טיפול בתקלות קודמות וו/או כל פעולה אחרת.
    3. 14. במקרה של בקשה להטמעת שורת הקוד על-ידי החברה, על הלקוח לספק לחברה שם משתמש, סיסמא, קישור לפאנל הניהול או/ו לשתף פעולה במידת הצורך ע"מ לאפשר לחברה להטמיע את שורת הקוד.
    4. 14. החברה אינה מסירה תוסף נגישות קודם במידה וקיים.
    5. 14. גיבוי לפני תחילת עבודה:
      1. 14.5. הלקוח מתחייב כי קיים גיבוי עדכני לאתר ו/או שהוא ש יבצע גיבוי עד 24 שעות ממועד אישור הבקשה להטמעת הקוד ויודיע על-כך מפורשות לחברה. אי מתן הודעה כאמור לאחר 24 שעות מאישור הבקשה ייחשב כאילו נעשה גיבוי לאתר.
      2. 14.5. ללא גיבוי עדכני לא יהיה ניתן לקבל שירות זה.
    6. 14. אחריות UA בתהליך הטמעת קוד רכיב הנגישות:
      1. 14.6. על הלקוח ליידע את החברה לפני ביצוע העבודה על באגים או תקלות ידועות.
      2. 14.6. חברת UA יכולה לסרב לביצוע העבודה אם קיימים באגים או תקלות ידועות לפני תחילת העבודה.
      3. 14.6. החברה לא תישא באחריות לנזקים, תקלות, כשלים, ליקויים או בעיות שהיו טרם ביצוע העבודה.
      4. 14.6. החברה לא תישא באחריות לנזקים, תקלות, כשלים, ליקויים או בעיות, בין אם היו ידועים ובין אם לאו, אשר נבעו משימוש בלתי הולם בקוד, שינויים, עריכות, מחיקות או כל תיקון אחר שבוצע על ידי הלקוח או גורם חיצוני מטעמו לאחר השלמת תהליך ההטמעה של שורת הקוד.
      5. 14.6. אחריות החברה אינה כוללת תיקון בעיות טכניות הנוגעות לרכיבי האתר או/ו לעיצוב האתר או/ו רכיבי צד ג' שאינם קשורים ישירות לפעולת רכיב הנגישות.
    7. 14.עלות ההטמעה של שורת הקוד באתר היא 99 ₪ בתוספת מע"מ, אלא אם סוכם עם הלקוח אחרת בכתב.
    8. 14. במידה והלקוח ירצה פגישה לצורך הטמעת הקוד, יחויב הלקוח עבור שעת עבודה של מפתח 350 ₪ + מע"מ או חלק ממנה אלא אם סוכם אחרת מראש ובכתב.
    9. 14. לא יתבצע החזר כספי בגין שירות ההטמעה לאחר תחילת עבודת ההטמעה, אלא במקרה בו לא בוצעה ההטמעה בשל מורכבות טכנולוגית לפי שיקול דעתה של חברת UA.
  15. פרסום. עם קבלת הצעה זו, הלקוח מסכים כי UA תהא רשאית לפרסם את העובדה שהיא התקשרה עם הלקוח להנגשת האתר שלו וכן לעשות שימוש בלוגו/סימן מסחרי של הלקוח בכדי לציין את העובדה שהוא לקוח החברה.
  16. שינויים:
    1. 16. כל שינוי או תוספת להסכם זה יכול שייעשה, ויהיה לו תוקף, רק אם נערך בכתב ונחתם על ידי הלקוח והספק גם יחד.
    2. 16. שום התנהגות מצד מי מהצדדים לא תחשב כוויתור על איזו מזכויותיו על-פי הסכם זה ו/או על-פי כל דין, או כוויתור או כהסכמה מצידו לאיזו הפרה או אי קיום תנאי הסכם על ידי הצד האחר או כנותנת דחייה או ארכה או כשינוי, ביטול או תוספת של תנאי כלשהו בהסכם, אלא אם נעשו במפורש ובכתב, ונחתמו על-ידי שני הצדדים.
  17. סיום התקשרות:
    1. 17. ביטול ההסכם. ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב עד מועד תחילת העבודה בפועל. לאחר תחילת העבודה בפועל, הלקוח יהיה מחויב במלוא התשלום או בחלק יחסי מהתשלום וזאת בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של הספק, אף אם ההתקשרות תסתיים לבקשתו.
    2. 17. בעת סיום ההתקשרות מכל סיבה שהיא, יוסר רכיב הנגשות מאתר הלקוח.
  18. הסכם מלא. הכתוב בהצעת מחיר זו ממצה את כל המוסכם בין הצדדים, ואין להתחשב בכל משא ומתן שקדם לחתימתו או שהתקיים בד בבד עם חתימתו ובכל הצהרות, התחייבויות, הצעות או הסכמים שקדמו לו או שהיו תנאי לחתימתו, וכל אלה בטלים ומבוטלים.
  19. סמכות שיפוט. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור להזמנה זו תהיה לבתי המשפט המוסמכים בתל-אביב. הודעות וכתבי בית דין ימסרו לפי הכתובות המצוינות בהצעה בהתאמה.