הערה חשובה: כל התכנים נכתבו מתוך הניסיון והידע הרב שצברנו (ולא על ידי AI). אם מצאתם טעות כלשהי בבקשה עדכנו אותנו.

הבהרה חשובה: התכנים המופיעים בעמוד זה נועדו לספק מידע כללי בלבד, ואינם מהווים ייעוץ משפטי, טכני או אחר. כל הסתמכות על המידע המובא כאן היא באחריות המשתמש בלבד.



השירות כולל הנגשה של דומיין או סאב דומיין יחיד

המטרה שלנו היא לפשט את הדברים ולא לסבך אותך. מחיר אחד כולל את כל מה שאתם צריכים כדי שהנגשת האתר לא תטריד אותכם יותר. הנגשה ראשונית + תחזוקה + הנגשת התוכן + הצהרת נגישות + הנגשת שינויים באתר + הנגשה מלאה מחדש במקרה שבניתם את האתר שלכם מחדש. דברו איתנו מביטחים לכם שתופתעו מהמחיר.

אנחנו מתחייבים לעד 21 ימי עסקים אבל בפועל זה לוקח כ- שבוע עד שבוע וחצי.

בעיקר לעלות תוכן נגיש. שכל תמונה ואייקון יהיה עם תיאור. אם עשיתם שינויים רבים תעדכנו אותנו אונחנו נבדוק שהכל תקין.

יש לנו מערכת לניתור ובקרה על הנגישות באתר כחלק מהתוסף שלנו. בכל פעם שגולש נכנס לעמוד מסוים באתר, התוסף סורק את העמוד ואם מתגלים ליקויי נגישות הוא שולח לנו התרעה ואז אנחנו נגישם לאתר ומתקנים.

בתפריט העליון יש קישור שנקרא "רכוש עכשיו"

עלות השירות שלנו היא הוגנת. כיום הרבה מאוד רכיבים מגיעים נגישים מקופסה וחוסכים לנו הרבה עבודה שאותה אנחנו מתרגמים למחיר הוגן עבורכם.

ישנם הרבה מאוד. כנסו לעמוד הבית ותראו מי סומך עלינו וזאת רק רשימה קטנה.

אנחנו מציעים את כל השירותים שבתחום הנגישות הדיגיטלית בניהם: הנגשת אתרים, הנגשת מסמכים, ייעוץ, הכשרות מפתחים, חוות דעת משפטיות, הרצאות.

מערכת הניטור ובקרה מסייעת לנו לאתר שינויים ובעיות נגישות.

כאשר מנגישים באמצעות תוסף זה אומר שטוענים עוד קוד ולזה תמיד יש השפעה. אצלינו הקוד הראשוני נטען אבל לא רץ. הוא ירוץ רק אחרי שאתר יטען. בדרך הזאת אנחנו מבטלים כמעט לגמרי את ההשפעה על הטעינה.

תלוי בסוג השירות שבחרת. אם בחרת בשירות השנתי אז אנחנו לאורך כל השנה תומכים באתר ובך.

נכון לרגע זה אין לנו דוחות אבל לכל אתר אנחנו נותנים אישור על ביצוע העבודה בהתאם לדרישות הנציבות לשוויון זכויות עבור אנשים עם מוגבלות

תוכל לבדוק באמצעות תוסף לכרום שנקרא wave accessibility . התוסף הזה יתן לך אינדיקציה לרמת הנגישות שקיימת. בנוסף תוכל לנווט עם כתפור הטאב במקלדת ולראות שאתה מצליח להגיע לכל אלמנט קליקבילי ולהפעיל אותו בעזרת כפתור "אנטר"

בהחלט. זה חלק מהעבודה היום יומית שלנו.

בהיבט הויזואלי יתווסף לאתר תפריט נגישות. דרכו ניתן לבחור התאמות ויזואליות. בנוסף ברמת הקוד של האתר יופיעו הגדרות שינגישו את התוכן לאנשים עם מוגבלות. דבר אחרון ולא חביב אתה תעמוד בדרישות החוק, צימצום הסיכוי לתביעה.

אנחנו מנגישים 3 שפות לפי בחירת הלקוח מתוך השפות הבאות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. כל שפה נוספת תהיה בתשלום נוסף.

טוביה שיינפלד מייסד החברה הוא היה הראשון בישראל שלימד מפתחים כיצד להנגיש אתרי אינטרנט הלכה למעשה והכשיר אלפי מפתחים. את הקורס הראשון בישראל הקים בשיתוף פעולה עמותת נגישות ישראל.

בגדול תהליך ההנגשה הוא זהה. ההבדל היחידי הוא בכמות הנושאים לבדוק. למשל באתר חנות יהיה לנו לבדוק את תהליך הרכישה וסל הקניות מה שלא יהיה קיים באתר תדמית.

השלב הראשון הוא להטמיע את הקוד שישלח אליכם למייל. לאחר מכן אנחנו נכנסים לעבודה ומתחילים לבדוק ולהנגיש את הבעיות שאנחנו מוצאים. במקביל אנחנו שולחים אליכם נוסח של הצהרת נגישות שאותה אתם צריכים למלא (בקרוב גם באתר).

אנחנו מעדכנים אותכם בכל שלב שאליו אנחנו מגיעים באמצעות המייל

בהחלט ובשביל זה אנחנו כאן. לתחזק את ההנגשה בייחוד כאשר מתבצעים שינויים ונוצרים פערי נגישות חדשים.

אם התוכן הוא על בסיס תבנית עיצובית שעברה הנגשה מערכות הניתור והבקרה שלנו מפקחות על השינויים ומעדכנים אותנו. אם זה עיצוב חדש או אזור חדש באתר, אתם צריכים לעדכן אותנו ואנחנו ננגיש הכל וללא תשלום נוסף. כל זה קיים רק בשירות ההנגשה השנתית שלנו. אם רכשתם הנגשה חד פעמית, כל שינוי, בדיקה ועדכון הנגישות יתומחר בנפרד.

כן, הנגשת האתר עשויה בהחלט לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש (SEO), גם אם זה לא הסיבה הישירה לכך. למשל שימוש נכון בכותרות (H1-H6) – הנגשה דורשת היררכיית תוכן ברורה, דבר שגם גוגל מחפש כדי להבין את מבנה הדף. טקסטים חלופיים לתמונות (alt text) – חיוני לגולשים עם עיוורון, וגם מאפשר למנועי חיפוש להבין את תוכן התמונות. שיפור חוויית המשתמש בניידים – אתרים מונגשים לרוב מותאמים גם לנייד, מה שמשפיע באופן ישיר על הדירוג. שימוש נכון ב-ARIA ו-HTML סמנטי – מאפשרים למנועים להבין טוב יותר את תוכן האתר.

בתהליך ההנגשה אין צורך לעיין בתוכן פרטי או נתונים של משתמשים– ההתמקדות היא בשכבת התצוגה והקוד.

ניתן לקבל הדרכות בכל נושא בתוספת תשלום. למפתחים – כללים לכתיבת קוד נגיש (HTML, CSS, JS), שימוש נכון ב-ARIA, בדיקות נגישות אוטומטיות וידניות. למעצבים – עיצוב עם ניגודיות מספקת, היררכיה נכונה, בחירת צבעים ופונטים. למזיני תוכן – יצירת תוכן מונגש: תיאורי תמונות, מבנה כותרות, טפסים ברורים, הימנעות מטקסטים בתוך תמונות. למנהלי האתר – שמירה על נגישות בזמן עדכוני מערכת, בדיקות תקופתיות, תגובה לפניות ציבור בנושא נגישות.

ניתן למצוא המלצות וחוות דעת של הלקוחות שלנו גם עמוד הבית שלנו וגם בביקורות בגוגל

קודם כל העסק מקבל אתר מונגש בהתאם לתקן הישראלי. את ההנגשה והתיקונים נעשים ברמת התוסף, ככה שאנו לא נוגעים בקוד המקור וכל הנגשה של האתר כוללת גם התאמות אישיות וגם השלמות. שנית, העסק מקבל מאיתנו הצהרת נגישות הכוללת את כל המרכיבים הנדרשים בחוק: פרטי רכז הנגישות, תאריך עדכון, נגישות פיזית והסבר על הנגישות הדיגיטלית. לבסוף, לאחר הנגשת האתר, עסק שבחר להצטרף למסלול תחזוקה יכול לעדכן את האתר שלו כמה פעמים שהוא רוצה ולהוסיף דפי אינטרנט חדשים והנגישות עלינו. יש לנו מערכת ניטור חכמה שיודעת לזהות שינויים ויודעת לתת לנו התרעות אם משהו נמצא כלא נגיש ואנחנו מנגישים אותם.

אנחנו מספקים אחריות על העבודה שלנו ולא אחריות משפטית. הסיבה לכך היא שכל עורך דין יכול לתבוע גם אם בפועל האתר נגיש לגמרי או לתבוע בנושאים אחרים שקשורים לאתר בעקיפין. עם זאת במקרים אלו אנחנו מספקים לכם תשובות עם הוכחות לכל טענה שמעלה עורך דין. חשוב מאוד לתעדכן אותנו מיד עם קבלת פנייה מאדם עם מוגבלות או מיופה כוחו על מנת שנוכל לעמוד בדרישות החוק ואם צריך לתקן אז נתקן במסגרת 60 הימים וזה ללא כל עלות נוספת מצידכם.

ניתן לשלם בהעברה בנקאית או בכרטיס אשראי (למעט דיינרס).

אנו מנגישים בהתאם לתקן הישראלי שמתבסס על התקן הבינלאומי ברמה של AA בגירסת 2.0. תקן זה הוא התקן הבסיסי הנדרש ברוב המדינות העולם. עם זאת אנחנו יכולים להשלים את העבודה לכל תקן שבו אתם צריכים לעמוד בו.

כן, בהחלט! ניתן לבצע בדיקת נגישות מדגמית ללא עלות.

השירות אינו כולל וידאו, אודיו וקבצי מסמכים אבל תוכלו לקבל הצעת מחיר להנגשה שלהם.

יש לנו מערת ניטור ובקרה חכמה שיודעת לזהות שינויים ולהתריע לנו אם משהו נמצא כלא נגיש. חשוב להדגיש שאם אתם מצבעים שדרוג גדול לאתר תעדכנו אותנו שנערך ונבדוק שהכל תקין לאחריו.

התקן די אחיד ואין הבדל לפי סוג העסק. ישנם אתרים שהם מורכבים יותר כמו למשל חנויות.

יש הרבה מאוד מידע שצריך לדעת על הנגישות למשל: מה צריך לדעת על נגישות השירות, נגישות פיזית, הצהרת נגישות וכדומה. הרבה מאוד ממה שאתם צריכים לדעת נמצא באתר. אם חסר לכם משהו כתבו לנו ונשמח להוסיף לאתר וכמובן נשלח אותו ישירות אליכם

לאחר שהנגשנו את האתר למחשב שולחני אנחנו עוברים למצב מובייל בדפדפן ומנגישים את גרסת המובייל של האתר. מבצעים בדיקות איתור בעיות ומתקנים את מה שצריך. למשל בודקים רכיבים שלא נשברים או נחתכים במסכים קטנים, שימוש ב-CSS רספונסיבי ויחידות גמישות (כמו em, rem, %), תפריטים, כפתורים וטפסים שזמינים רק למשתמשי מובייל

יש לנו תוכנה פנימית שהיא פרי פיתוח של החברה העוזר לנו למצוא פערי נגישות בקלות. בנוסף אנחנו מתשמשים גם בתוכונת קוראות מסך ובניווט מקלדת כדי לוודא שהכל תקין.

תוכלו למצוא הרבה מאוד מידע באתר שלנו על כל היבט הנגישות לאתר שלכם כולל מדריכים איך לשמור על ההנגשה

יש לנו מערת ניטור חכמה שיודעת לזהות שינויים כמו עדכון בעמוד קיים או הוספת דפי אינטרנט חדשים (תחת אותו דוימיין) ולהנגיש אותם ואם היא לא מצליחה היא מתריעה לנו על כך.

הדרישות החוקיות הינן בהתאם לתקן הישראלי שמתבסס על התקן הבינלאומי ברמה של AA בגירסת 2.0. תקן זה הוא התקן הבסיסי הנדרש ברוב המדינות העולם.

אם קיבלת התרעה לפני תביעה בנוגע לאי עמידה בהנגשת האתר – אל תתעלם ממנה. יש מה לעשות, בתנאי שפועלים נכון ובמהירות. 1. אם נעשה מאמץ סביר להנגשה (כמו לקחת חברת הנגשה כמונו), מגיע לך עפ"י החוק יש עד 60 יום לתקן, לתעד ולסיים את העניין. 1. תיעוד – שמור את המייל / המכתב שקיבלת ותעד מתי קיבלת אותו ואילו פעולות ביצעת. 2. שלח חזרה במייל חוזר שאכן התקבל המכתב / המייל ואתם פועלים במהירות הרבה לתקן ולטפל ותעדכנו אותם בסיום 3. לקוחות שעשו דרכינו הנגשה עם תחזוקה, פונים אלינו ואנו מתקנים את כל מה שנמצא ומחזירים דו"ח מסודר על תיקון הליקויים. עסקים שלא לקחו את שירות ההנגשה שלנו, גם פה אנו לשירותכם ונסייע ככל שנוכל . 4. לאחר סיום התיקונים שלח למוען מכתב תשובה הכולל הסבר על הפעולות שבוצעו ואישור שהכל תוקן. יש לנו מאמר מצוין בנושא ראו https://user-a.co.il/letter_from_laywer

החיוב יהיה כאילו זה אתר אחד בתנאי שזה אותו אתר בדיוק. כלומר כתובת האתר האחת היא היא עצמו והשנייה הפנייה.

כיוון שסאב דומיין נחשב יכול להכיל אתר נפרד שלם אז הצעת המחיר תקפה רק לדומיין או למערכת שבקשתם.

אם לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם, אל דאגה

צוות המומחים שלנו זמין לענות על שאלות נוספות באמצעות טופס שכאן.