צרו קשר לקבלת הצעה מיוחדת להנגשת אתרי תדמית וסחר
איך יועץ נגישות אתרי אינטרנט יכול לעזור

איך יועץ נגישות אתרי אינטרנט יכול לעזור?

אם אתם בעלי עסק עם אתר אינטרנט או מנהלי / מקדמי אתרים, וודאי שפגשתם לא פעם ולא פעמיים במושג "נגישות אתרי אינטרנט". מעבר לחשיבות הרבה שטמונה במתן הזדמנות שווה לכל גולש וגולשת ליהנות מהאתר, הרי שרבים חוששים שגורם כזה או אחר יפנה אליהם, יצביע על בעיה מהותית בנגישות ויגיש תביעה כספית בלתי מבוטלת.

ב-USER A אנו מציעים שירות שכחלק בלתי נפרד ממנו, מוצמד לאתרכם יועץ נגישות אתרים החל משלב ההנגשה, ומשם – לכל אורך השנה.

הרי ברור לכולנו שגם אם האתר נגיש היום, כל שינוי שיעשה בו מחר או כל תחיקה חדשה שיחליט עליה המחוקק, עלולים להותיר אותנו חשופים. השירות שלנו מעניק ליווי ותמיכה לכל אורך השנה, וכן התאמות כנדרש בהתאם לשינויים שיתחוללו בענף.

עבורנו, זוהי מהות שירותם של יועצי נגישות אתרים.

כיצד אתם עוקבים אחרי עדכוני נגישות ושינויים בתקנות?

קודם כל, נאמר שזה בדיוק חלק מהשירות: זאת לא צריכה להיות הדאגה שלכם. כחלק מכך שאנחנו יועצי נגישות, עלינו להתעדכן בכל עת וזהו חלק חשוב ומרכזי בהגדרתנו בתור יועצי נגישות.

אנו עוקבים אחרי עדכוני הנגישות ושינויים בתקנות בכמה דרכים; ראשית, אנו נשארים מעודכנים באמצעות הנציבות לשוויון זכויות עבור אנשים עם מוגבלות שמספקת מידע עדכני על התקנות והחוקים החדשים.

בנוסף, אנו מתעדכנים דרך מכון התקנים שמציע הנחיות ותקנים עדכניים בתחום. איגוד האינטרנט גם הוא מקור חשוב למידע עדכני ושימושי.

ויתרה מכך, אנחנו עוקבים אחר אתרים בינלאומיים מובילים בתחום הנגישות כמו WebAIM ו-W3C, שמספקים עדכונים שוטפים על כל השינויים והחידושים בתחום.

כל המקורות הללו יחדיו מבטיחים שאנו תמיד מעודכנים ומוכנים לבצע את השינויים הנדרשים כדי לשמור על אתרי לקוחותינו נגישים כחוק.

חלו שינויים בנגישות, איך בפועל יועץ נגישות אתרים יכול לסייע?

קרה והתחולל שינוי כלשהו באתר או בתחיקה, מה עושים עכשיו?

אנו מתמודדים עם העדכונים באתר שעלולים להשפיע על הנגישות בכמה רמות:

ברמה הפשוטה ביותר, תוספות של דפים, טקסטים או תמונות חדשות מונגשות אוטומטית בעת העלאתן לאתר. הדבר מתחולל באמצעות לחצן הנגישות שלנו שמקשר את האתר שלכם ישירות למערכת ההנגשה האוטומטית של User A.

ברמה המורכבת יותר, כאשר מדובר באלמנטים שאינם מונגשים אוטומטית, כמו קישורים חדשים או תמונות שכוללות טקסט (כגון פרסומות ובאנרים), סרטונים ועוד, הרי שיועצי הנגישות שלנו מדריכים את מפעילי האתר לתת לכל אלו תיאור אלטרנטיבי בעת העלאתם, להוסיף כתוביות לסרטונים וכיוצא בזאת.

במקרים בהם האתר עובר שינויים עיצוביים מהותיים, אנו מבקשים לקבל עדכון על כך ומתאימים את הנגישות של האתר למתכונתו החדשה, וכל זה נעשה ללא תוספת מחיר.

האם ישנם שירותים נוספים שיועץ נגישות אתרים מספק?

מלבד הנגשת אתרים, אנו מציעים מגוון שירותים נוספים ללקוחותינו, שכוללים הכנת דוחות פערי נגישות באתרי אינטרנט (כי הרי לא תמיד תרצו ישר לקבל שירות הנגשה, אלא לדעת היכן האתר לא תואם את הנדרש בחוק או במה להדריך את המתכנת שלכם), הנגשת מסמכים כמו קבצי PDF ומצגות PPT שמועלים לאינטרנט, וכן הדרכות מסוגים שונים ולקהלים שונים – כולל מפתחי אתרים מקצועיים, בעלי תפקידים בארגון, דרגים ניהוליים והקהל הרחב.

בנוסף, אנו מציעים הרצאות וייעוץ שוטף לחברות וארגונים בנושאי נגישות באינטרנט.

והייעוץ הוא לכל אורך השנה

החלטתם לקבל מאיתנו שירותי הנגשת אתרים? כלקוחות USER A אתם זכאים ליהנות מתמיכה טכנית שוטפת של יועצי הנגישות שלנו לכל אורך השנה.

ויותר מזה.. תמיכה טכנית שוטפת היא חלק אינטגרלי מחבילות ההנגשה שלנו. נלך על קלישאה (אבל כל כך נכונה): נגישות עושים באהבה או לא עושים בכלל.

יועצי הנגישות שלנו אמונים על עדכונים והשלמות במקרים של שינויי תוכן ועיצוב יזומים באתר, מענה לפניות, שאלות, טענות של צדדים שלישיים בנוגע לנגישות האתר, הדרכות, תהיות, והתלבטויות – You name it. אנחנו שם אתכם.

וכמה כללי ברזל לסיום

ניסיון

פעמים רבות גולשים פונים אלינו ושואלים לגבי ההסמכה. נכון לכתיבת שורות אלו, אין בישראל גורם רשמי ו/או רגולטורי שמסמיך או קובע מי מוסמך לעסוק בהנגשת אתרים (כמו שאין גורם שקובע מי מוסמך בבניית אתרים, שיווק וכיוצא בכך).

מה כן נכון אז לחפש? גורם שצבר ניסיון רב בתחום ויש לו מוניטין חיובי ואמין.

כחברה מן הוותיקות בענף נגישות האתרים בישראל, נשמח לתת לכם שירות מקיף ואמין, בשקיפות מלאה.

דו"ח לאחר נגישות

קיבלתם שירות מיועץ נגישות? האתר שלכם עבר הנגשה כחוק? אין פה רק עניין של אישור בע"פ או במייל, עליכם להתעקש לקבל אישור נגישות מפורט שמסביר את ההנגשה שנעשתה באתר.

לכן, במידה ואתם באים בהתקשרות עם גורם שמציע שירותי נגישות אתרים, והוא מתחמק ממתן אישור ודו"ח הנגשה סופי, העדיפו להמשיך ולחפש אחר שירותי הנגשה אחרים.

תחזוקה לאחר נגישות

גם אם הנגשתם את האתר ולא שיניתם בו דבר לאורך השנה, הקפידו לקבל שירות מיועץ נגישות אתרים שילווה אתכם ויבחן אתכם את האתר מעת לעת.

השינויים יכולים גם להיות תחיקתיים, כלומר, המחוקק שינה דבר מה, הוסיף דבר מה, ועתה החובה היא עליכם להתאים את עצמכם לחוק.

במידה ואתם מחפשים אחר יועצי נגישות אתרים, בקשו לצוות לצידכם אדם שיצעד אתכם בכל עת.

ואת כל מה שציינו זה עתה למעלה, אנו מספקים בעלות אחידה לכל אתר בסך 490 ₪ בלבד בתוספת מע"מ לשנה. לצד העלות הכספית האטרקטיבית, אנחנו גם צוות שכיף לעבוד איתו. בהתחייבות!

מוזמנים להשאיר לנו פניה בכל שאלה או ליצור איתנו קשר טלפוני.

שיתוף פוסט:
לוגו אתר תפריט