קבלת מכתב תביעה או התראה משפטית יכולה להיות חוויה מטלטלת ומעוררת חרדה. הרגע בו אתה פותח את המעטפה הרשמית ורואה את הכותרת "הודעה לפני נקיטת הליכים משפטיים" או "כתב תביעה" עלול לגרום לתחושת בהלה מיידית. זו תגובה טבעית לחלוטין - אך גם רגע קריטי שבו ההחלטות שתקבל בשעות ובימים הקרובים עשויות להשפיע משמעותית על התוצאה הסופית של ההליך
💡 הערה חשובה
המידע במאמר זה נועד להעניק הבנה כללית בלבד ואינו מהווה ייעוץ משפטי. בכל מקרה של קבלת תביעה, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי מקצועי המותאם למקרה הספציפי שלך
דברו איתנו
אם אתם לא בטוחים מה אתם צריכים לעשות - תרגישו חופשי להתקשר להתייעץ עמנו
התייעצות בווצאפ התייעצות בטלפון אימיילצעד ראשון - זמני תגובה
רק אם הנגשת את האתר באופן מלא והתגלו בו ליקויים אז יש לך עד 60 ימים לתקן את הליקויים. במקרה של שירות שניתן בפחות מפרק זמן זה יש למצוא חלפה מיידית לגולש עם המוגבלות.
צעד שני - תזכורות ביומן
אנחנו ממליצים לשים תזכורות ביומן כדי לוודא שלא נחרוג מלוחות הזמנים הקבועים בתקנות
צעד שלישי - הבנת התלונה
רוב התלונות במקרים אלו מתייחסים ל3 ליקויים עיקריים
- הצהרת נגישות לא תקינה
- בעית נגישות באתר
- מסמכים לא נגישים
בנקודה הראשונה עליך לתקן מיידית ולעדכן את הצהרת בנגישות בהתאם לפרטים החסרים. ב2 הנקודות האחרונות יש לפנות למי שהנגיש את האתר כדי לתקן את הליקויים האלו.
צעד רביעי - חברת הנגשה
יש לפנות לחברת ההנגשה ולבצע בדיקה מקיפה של האתר ולקבל מהם עדכון לגבי רמת הנגישות הקיימת. אם נמצאו ליקויים יש לקבל לוחות זמנים מהחברה ולוודא שהזמנים אינם חורגים ממה שמותר בתקנות
צעד חמישי - פונים לעורך דין
יש לפנות לעורך הדין שלכם ולהתייעץ עימו על אופן הטיפול והצעדים הבאים. חשוב מאוד לא להתעלם ולענות למתלונן
צעד שישי - לענות למתלונן
אנחנו ממליצים כמובן להתייעץ עם עורך הדין שלכם כיצד לענות לו. חשוב מאוד כתגובה ראשונית משהו קצר בסגנון הבא:
"שלום לך____אנחנו מצטערים לשמוע שנתקלת בקשיים בגלישה. אנחנו עושים את מירב המאמצים לוודא שהאתר נגיש בכל מצב .כדי שנוכל לבדוק לעומק את הבעיות אנחנו צריכים את הפרטים הבאים: 1. סוג הדפדפן. 2. סוג הטכנולוגיה המסייעת שבה אתה משתמש. 3. באלו דפים או מה ניסית לבצע. 4. תאר לנו את הקשיים שנתקלת בהם. בכל מקרה אנחנו כעת בודקים את האתר לעומק במקביל מחכים לתשובותיך. אם ישנו משהו שנוכל לסייע לך כרגע נשמח לעמוד לשירותך – בטלפון:_______ "
טיפ חשוב מאוד - הגבלת זמן התגובה
אחרי שבדקתם את הכל ואתם רוצים להשיב למתלונן שהכל תקין או תוקן אנחנו ממליצים להגביל את זמן מתן התשובה ב X ימים. זאת כדי שעורך הדין שלהם לא יחכה עד סוף יום ה- 59 ואז יודיע לכם שדברים לא טופלו כמו שצריך ולכם לא יהיה עוד זמן לטפל.

כאן בשבילכם
יש לנו הרבה מאוד ניסיון במצבים אלו ואנחנו יותר מנשמח לעמוד לשירותך ולעזור להתמודד על המצב באופן הטוב ביותר.
התייעצות בווצאפ התייעצות בטלפון אימייל